חפש בבלוג זה

יום שני, 28 באוקטובר 2013

מכתב לקתרין אשטון

לכבוד ליידי קתרין אשתון
נציג העליון לענייני חוץ ומדיניות ביטחון

וסגן הנשיא של הנציבות האירופאית בבריסל.


מאחר שנפגשנו לפני כמה שנים באנקרה , בתקופת הפלישה של תורכיה לעיראק והפצצת בתי אזרחים עירקים, על ידה, כי ראש הממשלה ארדואן, האמין לפעילי PKK, אני מרגיש די מחוזק, כדי לכתוב לך ישירות אליך.
אולי את זוכרת שאני זה עתה פוטרתי מתפקידי כמפקד הבכיר לפרוטוקול של הרפובליקה האזרבייג'אן , ע"י פקידי הכיבוש הארמני.


יש לי כמה שאלות בנוגע להוראות "הנחיות חדשות לגבי זכאותם של גופים ישראלים ופעילותם בשטחים שנכבשו ע"י מדינת ישראל מאז 1967, למענקים, פרסים ומכשירים פיננסיים הממומנים ע"י האיחוד האירופאי משנת 2014 ואילך."


1. העסק העיקרי שלי נמצא (כפי שהוא מוגדר) בצפון קפריסין התורכית הכבושה, אבל אני מעסיק אדם שסב סבו חי בחברון , בגדה המערבית, במהלך כול 19 שנות הכיבוש הירדני, כאשר במהלך התקופה האזור טוהר אתנית מיהודים.
האם אני זכאי להגיש בקשה למענק של האיחוד האירופאי, כדי לשלם את משכורתו?


2. יש לי חברה נוספת שרשומה ברבאט, מסיבות של מיסוי, אבל פיזית ממוקם במרוקו באזור הכיבוש של מדבר סהרה המערבית.
אנו מייצרים שם דגלי תפילה ללקוח חשוב בטיבט הכבושה, אבל משאית המשלוחים התקלקלה כשחצתה את ירדן, שהמלך חוסיין, בעת ההתאגדות של הממלכה, אמר שהיא הייתה בעבר פלסטין (אני מאמין שההצהרה שלו הייתה מדויקת, "ירדן היא פלסטין ופלסטין היא ירדן") בגלל הדחיפות של המשלוח, יצרנו קשר עם חברת הובלות המנוהלת ע"י חרדים מביתר עלית, בגדה המערבית הכבושה.
הם דורשים תשלום מראש במטבע ששימש בעבר במערב גיאורגיה, לפני הפלישה הרוסית.
האם אנו זכאים לקבלת הלוואה לטווח קצר מהבנק האירופאי להשקעות?


3. יש לי עסק שלישי שדודתי היהודייה, הקימה אותו ברובע היהודי העתיק בירושלים, בדיוק ביום שגנרל אלנבי הגיע עם כוחות בריטים, במאמץ שלהם להגן על האמנים מהתוקפנות העותומאנית שהתרחשה קילומטרים משם. (כמובן שזה היה לפני שזה נהפך לפשע בינלאומי ליהודים לחיות במזרח ירושלים), המשרד שהקימה ייצא פסטיס (ליקר צרפתי) ללקוחות בקורסיקה הצרפתית הכבושה וגם לבילבאו באזור חבל הבסקים הכבוש , הספרדי.
במידה ואני מעוניין להקים תאגיד באזור גיברלטר, באזור כיבוש הדמה של הבריטי, האים הפסטיס יחשב כמיוצר באיחוד האירופאי, או שאני אצטרך לשלוח אותו לאיי פוקלנד לעיבוד מחדש?


אני כול כך מעריך את תשומת ליבך לעניין זה.
אני אשאר אוהד מסור לחזון הברור שלך לעתיד הציביליזציה כפי שאנו מכירים אותו.
הצהרות רבות שלך על אתיקה של כיבוש ועל הצורך לשמור על שלטון החוק הבינלאומי בכול רחבי היקום, הם השראה לכול כך רבים מאיתנו.
אני מצפה לפגוש אותך כשתבואי לריאד בסתיו, לסיום הכנס הבינלאומי לפמיניזם


הרשי לי בביטחון לחדש לך שתהיי בטוחה, בהתחשבות הגבוהה שלי.




המומחה שלך

Ağcabədi Ağdaş
נשיא ומנהל כספים ראשי.
Bərdə Beyləqan Biləsuvar, Ltd



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה