חפש בבלוג זה

יום שבת, 1 במרץ 2014

משנכנס אדר - מרבין בשמחה.

פוטין מסדר לקרי ואובאמה את סדר היום העולמי קרי יוכל להתעסק בדברים החשובים באמת ומן הסתם יפסיק עם הנסיעה השבועית לישראל- ואירופה שמאיימת בחרם על ישראל מאיימת בחרם גם על רוסיה....
(ממי יקנו גז לחמם את הבתים בחורף)?

הכח הצבאי חסר הזיהוי שהשתלט על חצי האי קרים מזוהה ברוסיה כקוזאקים.
שני מליון קוזאקים אכלסו את חצי האי קרים ואת  הערבות הדון הצפוניים לו.סטלין שזיהה אותם ככוח עוין, דתיים מאוד , אנטי קומוניסטים ונאמנים לצאר הרוסי הגלה את רובם לגלות לערבות סיביר.
משני המיליון השמיד שמש העמים כמליון מליון וחצי מהם.

עם נפילת המשטר הקומוניסטי רבים חזרו לחצי האי גם היום הם מעדיפים לחיות בערבות חיי טבע , הם שמרנים, מקדשים חיי משפחה, וידועים ברוסיה כגוף האתני בעל הילודה הגבוהה ביותר.
צעיריהם מתגייסים בהמוניהם לכוחות הקומנדו הרוסי הם חיילים טובים חזקים וחדורי מוטיבציה כבר בגנים. 

ב1999 הקים פוטין דיוויזיה רוסית חדשה המאוכלסת בעיקר בלוחמים קוזאקים ואלה הם שכבשו את גרוזיה תוך פחות משבוע.אלה מן הסתם הם גם החיילים ה"בלתי מזוהים שהשתלטו בארבעים ושמונה השעות האחרונות על חצי האי קרים .

ב-8 בדצמבר 1991, אירח שושקביץ' נשיא לאטביה את נשיא רוסיה בוריס ילצין ואת נשיא אוקראינה, לאוניד קרבצ'וק, לשיחות חשאיות בבקתת נופש (דצ'ה) ביער בלובז'ה בקרבת ויסקולי. הטרויקה הזאת חתמה על הסכם, ובו הוכרז כי "בריה"מ הפסיקה להתקיים כישות על פי החוק הבינלאומי וכמציאות גיאופוליטית", ובכך הכשילו את ניסיונותיו של הנשיא הסובייטי מיכאיל גורבצ'וב לשמור על אחדות ברית המועצות.

בהסכם גם הוכרז על הקמת ברית של מדינות עצמאיות, ברית רופפת, שאליה הצטרפו תשע רפובליקות סובייטיות עוד באותו חודש. גורבצ'וב התפטר ב-25 בדצמבר 1991, והאימפריה הקומוניסטית הסובייטית, ששלטה בעזרת אגרוף ברזל כמעט 70 שנה, הפסיקה להתקיים.


פירוק ברית המועצות ופירוקה לגורמים היה מכת החסד ש"העניק" הממשל האמריקאי ובעקבותיו מדינות אירופה לדב הרוסי הגוסס, המדמם.
המעצמה האמריקאית בהנהגתו של ג'ורג' בוש האב הביסה זה עתה את סדאם חוסיין במלחמת המפרץ הראשונה והחזירה לעצמה את השליטה על מאגרי הנפט בכויית.הייתה בשיא כוחה.

הפגישה ב8 בדצמבר נכפתה על גורבאצ'וב, ב10 בדצמבר ביקר שר החוץ האמריקאי במוסקווה ואילץ את את רוסיה למסור את חצי האי קרים , עיר הנמל אודסה , עיר תעשיית הברזל והפחם דונייצק ועיר תעשיית הנשק חרקוב לאוקראינה.

אודסה, הנמל הצבאי כולל מאות ספינות מלחמה וצוללות הצי הרוסי שעגן בו כולם נמסרו לאוקראינה.גורבצ'וב מודה בזיכרונותיו כי מסירת חצי האי קרים והאיזור הרוסי של הדון לאוקראינים הייתה בעבורו הקש ששבר את גב הגמל והסיבה העיקרית שבגללה התפטר ההשפלה היתה גדולה מידי .

חצי האי קרים הוא לב ליבה של רוסיה ההיסטורית כדי להבהיר- זה כמו למסור את חיפה לרשות הפלסטינית.עיר הנמל סבסטופול היא נמל יציאה הסטורי של ברית המועצות לים התיכון רוב האוכלוסיה ו של חצי האי קרים הם רוסים .

בינתיים מיים רבים זרמו בנהר וולגה וולאדימיר פוטין מנהיג ברית המועצות הוא מנהיג אמיתי, ממשיך ראוי לצאר אלכסנדר הגדול ובניגוד לפרופגנדה האירופית והאמריקאית אינו מושחת כלל וכלל הוא פטריוט רוסי אמיתי ששאיפתו להחזיר לרוסיה את עוצמתה הולכת ומתגשמת בימים אלה.

חולשתו ואפסותו של הממשל האמריקאי בראשותו של הנשיא אובאמה לעומת העוצמה ההולכת וגוברת של רוסיה בראשותו של ולאדימיר פוטין מנהיגה נמצאית ברקע ומן הסתם תוך זמן קצר יפלשו הכוחות הרוסיים לערים אודסה, דונייצק וחרקוב שהם במקורם ערים רוסיות.

ואצלנו משנכנס אדר מרבין בשמחה. קרי יכול ללכת לחפש עיסוק אחר, יוזמתו תכנס למגירה להקפאה עמוקב. גם מדינות אירופה עסוקות כיום בהסתערות של הדב הרוסי מערבה.

נפילת אוקראינה בידי רוסיה היא אירוע משמח לעם ישראל וליהודים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה